تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از فرمانده نیروی زمینی سپاه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش  سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و معاون بهداری نیروی زمینی سپاه به دلیل برپایی شایسته و باشکوه دومین نمایشگاه تخصصی بهداری در رزم نیروهای مسلح از سوی سرلشکر فیروزآبادی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس  ، در دومین روز همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس از تلاش‌های سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار احمد اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه به دلیل شایستگی در برپایی دومین نمایشگاه تخصصی بهدای در رزم نیروهای مسلح در سال گذشته تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم سردار فتحیان رئیس اداره بهداشت ستاد کل نیروهای مسلح پس از قرائت متن لوح تقدیر که به امضاء سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رسیده بود، آن را تقدیم کرد.

فتحیان در خصوص موفقیت نمایشگاه سال گذشته بهداری گفت: موفقیت برپایی دومین نمایشگاه تخصصی بهداری در رزم نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی زمینی سپاه در سال گذشته برگزار شد به حدی بود که تحسین بسیاری از بازدیدکنندگان از جمله سردار وحیدی وزیر دفاع وقت، سرلشکر رشید، سرلشکر باقری و سایر فرماندهان ارتشی را برانگیخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا